Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
Az Eco Active Foam egy semleges ph értékű termék, azaz felületbarát. Ha ön szeretné hosszú ideig megőrizni járművének eredeti állapotát, akkor mindenképp felületbarátbarát terméket javaslunk használni. Aktív (előmosó) habként használva: Az autómosás első lépése az előmosás. Ennek egyetlen célja van, hogy a felülethez tapadt szennyeződést a lehető legnagyobb mértékben fellazítsa ezzel elkerülve az erőteljes mechanikus beavatkozást (dörzsölés-súrolás mosáskor). Különösen a nyári időben egy sötét színű jármű külső felülete akár 70-80 fokosra is felmelegszik, majd az éjszaka során lehűl. A környezetünkben lévő por-homok, amely a forró felületre kerül szinte "beletapad" a lakkrétegbe és nagyon nehéz teljes mértékben ezt eltávolítani róla. Ezért van, hogy egy kevésbé gondozott jármű lakkrétegén, ha finoman végighúzzuk a kezünket érezni fogjuk, hogy a felület szinte "rücskös" a különböző betapadt szennyeződésektől. Itt jön az előmosó hab szerepe. Amennyiben betartjuk a megfelelő sorrendet, első lépésként vigyük fel a piszkos, száraz (de nem forró) jármű felületére az előmosó habot. Egyenletesen, minden külső felületre. Várjunk 1-2 percet, hogy az anyag elkezdje kioldani a megtapadt szennyeződést és a gravitációnál fogva az lecsússzon a földre. Amikor szemmel láthatóan ez megtörtént, akkor magasnyomással közelről (20cm) veressük le a felületről a feloldott szennyeződést. Ha ezt jól csináljuk, akkor 60-70%-a leoldódik a járművön lévő kosznak. Ezután kezdődhet el a samponos mosás, de ennek a lépésnek a betartásával már sokkal kevesebb koszt kell eltávolítanunk a samponos-szivacsos mosással, így sokkal kevesebb mosási karcot hagyunk a felületen. Javaslat: Két módon lehet a habot előállítani: vagy alkalmazzunk kézi habosító berendezést, vagy a magasnyomású mosóhoz csatlakoztassunk habosító tartályt. Az ideális megoldás a második. Ebben az esetben sokkal hatékonyabbak leszünk. Samponként használva: Az előmosás után egy vödörbe tegyünk 100 ml terméket és ezt higítsuk fel 10 liter langyos vagy meleg vízzel. Tehát samponként a hiígitás : 1.100. Lehetőség szerint autómosó vödröt alkalmazzunk, amelyben van Grit guard, azaz ülepítő szűrő. Ez azért fontos kellék, mert minden alkalommal, amikor a mikroszálas mosókesztyűt vagy mosószivacsot belemártjuk a vízbe és kimossuk, akkor a benne lévő porszemcse bekerül a mosóvízbe és enélkül azt vissza vihetjük a felületre és mosási karcokat okozhatunk.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
Utolsó ismert ár
1 199 Ft
Lotus Cleaning AKTÍV HAB ÉS... ár és hasonló termékek
AKTÍV HAB ÉS SAMPON 250ML ECO ACTIVE FOAM LOTUS jellemzők
Az Eco Active Foam egy semleges ph értékű termék, azaz felületbarát. Ha ön szeretné hosszú ideig megőrizni járművének eredeti állapotát, akkor mindenképp felületbarátbarát terméket javaslunk használni. Aktív (előmosó) habként használva: Az autómosás első lépése az előmosás. Ennek egyetlen célja van, hogy a felülethez tapadt szennyeződést a lehető legnagyobb mértékben fellazítsa ezzel elkerülve az erőteljes mechanikus beavatkozást (dörzsölés-súrolás mosáskor). Különösen a nyári időben egy sötét színű jármű külső felülete akár 70-80 fokosra is felmelegszik, majd az éjszaka során lehűl. A környezetünkben lévő por-homok, amely a forró felületre kerül szinte "beletapad" a lakkrétegbe és nagyon nehéz teljes mértékben ezt eltávolítani róla. Ezért van, hogy egy kevésbé gondozott jármű lakkrétegén, ha finoman végighúzzuk a kezünket érezni fogjuk, hogy a felület szinte "rücskös" a különböző betapadt szennyeződésektől. Itt jön az előmosó hab szerepe. Amennyiben betartjuk a megfelelő sorrendet, első lépésként vigyük fel a piszkos, száraz (de nem forró) jármű felületére az előmosó habot. Egyenletesen, minden külső felületre. Várjunk 1-2 percet, hogy az anyag elkezdje kioldani a megtapadt szennyeződést és a gravitációnál fogva az lecsússzon a földre. Amikor szemmel láthatóan ez megtörtént, akkor magasnyomással közelről (20cm) veressük le a felületről a feloldott szennyeződést. Ha ezt jól csináljuk, akkor 60-70%-a leoldódik a járművön lévő kosznak. Ezután kezdődhet el a samponos mosás, de ennek a lépésnek a betartásával már sokkal kevesebb koszt kell eltávolítanunk a samponos-szivacsos mosással, így sokkal kevesebb mosási karcot hagyunk a felületen. Javaslat: Két módon lehet a habot előállítani: vagy alkalmazzunk kézi habosító berendezést, vagy a magasnyomású mosóhoz csatlakoztassunk habosító tartályt. Az ideális megoldás a második. Ebben az esetben sokkal hatékonyabbak leszünk. Samponként használva: Az előmosás után egy vödörbe tegyünk 100 ml terméket és ezt higítsuk fel 10 liter langyos vagy meleg vízzel. Tehát samponként a hiígitás : 1.100. Lehetőség szerint autómosó vödröt alkalmazzunk, amelyben van Grit guard, azaz ülepítő szűrő. Ez azért fontos kellék, mert minden alkalommal, amikor a mikroszálas mosókesztyűt vagy mosószivacsot belemártjuk a vízbe és kimossuk, akkor a benne lévő porszemcse bekerül a mosóvízbe és enélkül azt vissza vihetjük a felületre és mosási karcokat okozhatunk.