A 220volt webáruházzal kapcsolatosan azt olvasni a fórumokon, hogy nagyon jók az áraik és gyors a kiszállítás. Sok az elégedett és kevés az elégedetlen vásárló. A weboldalukon több mint 30 000 termék található, szinte minden műszaki kategóriát kitölt a kínálatuk. Az oldal villámgyors és láthatóan profin odafigyel az állandó akciókra, kedvcsinálóra. De nem csak a tálalásban jó, hanem a tartalomban is: a termék adatlapok részletesek, a hasonló termékek összehasonlíthatóak, kapcsolódó kiegészítőket és tippeket, sőt teszteket is kínálnak. Online áruhiteltől a bővített garanciáig minden van, de az az érdekes, hogy nem tolják a vásárló képébe agresszíven, hanem csak szépen diszkréten, ha szükség lenne rá. Nos nézzük milyen a 220volt teszt körülmények között.
A próbavásárlásunk során egy SD memóriakártyát rendeltünk 5 990 Ft értékben. A vásárlás után a megrendelt terméket visszavittük, éltünk az elállási jogunkkal.
RENDELÉS: 4,8/5 pont
Előnyök
A designt és a használhatóságot már a bevezetőben elismertük. A vásárlással kapcsolatos tájékoztatás pazar! Az infó menüpontban 17 alpontban tájékoztatnak a garanciától kezdve a számtalan szállítási módon át a végtelen fizetési módig. Itt találjuk meg az elállási joggal kapcsolatos infókat is, érthetően, az üzletre szabott feltételekkel. Példaértékű! Rendelés leadásához nem szükséges a regisztráció, de praktikus és facebook fiókkal is lehetséges. Mi regisztráció nélkül rendeltünk. A kosár tartalmához addig nincs kirva a szállítási költség, ameddig nem választjuk ki hogyan kérjük. Elképesztő, hogy a 220volt mennyi opciót kínál: személyes átvétel az öt üzlet egyikében, futárszolgálattal házhoz, Pick Pack Ponton, Webox vagy Foxpost automatában. Fizethetünk a boltban az átvételkor, a futárnak a kiszállításkor, fizethetünk bankkártyával, PayPal-al, MasterPass/OTPay-el, de még Bitcoin-nal is. Mi kártyával fizettünk, futárral szállítattunk. A rendelés során csupán a nevet, címet, telefonszámot és e-mailcímet kérték, nem bonyolították túl. A rendelésről azonnal kaptunk visszaigazolást, 4 perccel később egy másik levelet, amelyben már a kézbesítés várható idejéről tájékoztattak, erről SMS-t is kaptunk. A rednelési folyamat minden részletében profi.
Hátrány
Ennyi pozitívum mellett azért találtunk néhányat, még ha kekeckedőnek is tűnik: Nincs kifejezetten GYIK oldal, nincs google fiókos regisztráció, nincs a visszaigazoló e-mailben infó vagy legalább link az elállási jogról, garanciáról. Ja és nem reszponzív a weboldal, azaz okostelefonon nem jelenik meg szépen.
SZÁLLÍTÁS: 4,8/5 pont
Előnyök
Nincs olyan opció, hogy ne tudná kiszállítani a rendelésünk, akár 220 percen belül a 220volt. A normál 1-3 munkanapos kiszállításon felül választhatunk 1 munkanapon belüli expressz kiszállítást az egész ország területén 1 990 Ft-ért, vagy a következő napra, de a legjobb a 220 percen belüli, ami Budapesten belül 2 100, vonzáskörzetben 3 500 Ft. Persze mindezekhez időben le kell adnunk a rendelést, nem éjszaka. Normál rendelés esetén a szállítási díj futárral 990 Ft, 15 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes. Nagyháztartási gépekre minden esetben 3 990 Ft. Nem írtunk le minden opciót és engedményt, nézzétek meg a webáruházban.
Az SD kártyát november 30-án hétfőn 17:51-kor rendeltük, december 1-én délelőtt meg is kaptuk, azaz bőven betartották a 1-3 napos szállítási időt. A termék szállítási státuszát, útvonalát nem tudtuk követni, mert nem regisztráltunk – ezért is érdemes. A futár lényegretörő volt és jófej.
Hátrányok
Az apró terméket mindössze egy nejlonzacskóba tették bele a számlával és szállítólevéllel. Nem volt buborékos (légpárnás) fóliába sem csavarva a kártya, nem védte semmi a gyári csomagoláson kívül. Tájékoztatót a garanciáról és az elállási jogról és esetleges teendőkről hiányoltuk. Bár azt írta a visszaigazoló e-mailben a 220volt, hogy a szállítás napján is kapuk SMS-t, ez elmaradt.
VISSZAVÉTEL (elállás): 4,8/5 pont
Előnyök
A 220volt ügyfélszolgálatát felhívtuk és megtudtuk, hogy a béke téri üzletükbe kell visszavinnünk a terméket, sértetlen csomagolásában. Azt mondták nem szükséges vinnünk visszáru nyilatkozatot, elég csak a bankszámlánk, mert utalni fogják a pénzt, kp-s kifizetés nincs náluk. Így is tettünk, december 4-én reggel visszavittük a terméket, azonnal sorra kerültünk és 5 perc alatt, a számlaszámunk megadása és jegyzőkönyv aláírása után végeztünk is. A vételárat (a szállítási díjat nem) pár napon belül visszautalják a számlánkra.
Hátrányok
Mivel a csomagban nem volt semmi infó arról, hogy mi a teendő elálláskor, és a visszaigazoló e-mailben sem, ezért hívtuk fel az ügyfélszolgálatot. A weboldalon azért le volt írva mi a teendő: amiből kiderült, hogy a visszajuttás költségét nem fizetik ki, nem lehet postai csomagként visszaküldenünk és kizárólag csak átutalással juttatják vissza a vételárat, ami akkor nem megvalósítható, ha nincs bankszámlánk.
ÖSSZESÍTÉS
220volt.hu - globalplaza értékelés 4,8/5 pont
A 220volt magasra tette a mérctét a műszaki webáruházak területén. Példamutató és kiváló a weboldaluk, a rendelési folyamat, a rengeteg szállítási opció, amiből mindenki megtalálhatja a számára ideálisat, ahogy a fizetési módok is minden igényt kielégítenek. Valóban gyorsan szállítanak és korrekten vissza is adják a pénzünket az elállási jogunk érvényesítésénél. Minden szempontból megkönnyítette a vásárló dolgát ez a webáruház. A sok jó vélemény nem véletlen, ez a webáruház nem oktalanul nyerte díjait.
A 220volt webáruháza nemhogy átment, hanem a legjobbak között szerepelt az eddigi tesztjeinken. Majdnem maximális pontot adtunk, de maximálisan ajánljuk mindenkinek.
A webáruház tesztek és próbavásárlás során alkalmazott Webáruház teszt értékelési szempontjainkat itt olvashatod.